Časté otázky ohledně nákupu

Kdo u vás může nakoupit?

V našem e-shopu si může objednat svůj box každý, komu již bylo 18 let.

 

Jak můžu za zboží zaplatit?

Můžete zaplatit platebním převodem, dobírkou či online platební kartouPoskytovatel služby pro platby online je společnost ComGate Payments, a.s. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

 

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure.

 

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

 

Platba na dobírku probíhá až při převzetí zboží, buď na výdejním místě nebo kurýrovi. Za platbu na dobírku zaplatíte navíc 49 Kč.

 

Kdy nejpozději můžu zboží objednat aby mi dorazilo co nejdříve?

Zboží zpravidla odesíláme ještě ten den, kdy vytvoříte objednávku, maximálně den následující. Snažíme se docílit toho, aby zboží u vás bylo maximálně do čtyř pracovních dnů od objednání.

Když zákazník objedná nejpozději ve středu dopoledne, tak garantujeme doručení do pátku daného týdne. 

 

Jaká je cena za poštovné a balné?

79 Kč - Zásilkovna doručení na výdejnu,

 

79 Kč - PPL parcelshop,

119 Kč PPL doručení na adresu,

0 Kč - Osobní odběr na prodejně Česká 151, Louny. (Odběr možný po předchozí domluvě.)

 

Pokud objednáte box v hodnotě nad 1500 Kč, máte dopravu vždy zdarma.

Pokud objednáte jakýkoliv z MAXI boxů, tak není možné doručení prostřednictvím Zásilkovny, ani do Parcelshopu, jelikož nepřepravují takto velké balíky. 

 

Je možné vrácení zboží?

Zboží máte samozřejmě nárok vrátit, pokud je obsah neporušen a nebyl již otevřen. Není možné vrátit box s půlkou vypitou, s tím že vám nechutnal. V tomto případě by vám nebyla vrácena uhrazená částka zpět.

Přesné podmínky odstoupení od smlouvy naleznete v obchodních podmínkách.

Zákonná lhůta na vrácení zboží je do 14 dnů.

Spolu se zbožím nám prosím pošlete i formulář pro odstoupení od smlouvy (stáhnout: Formular Pro Odstoupeni Od Smlouvy).

Zboží můžete vracet na adresu: Napajedlo Drinks s.r.o., Husova 2518, 440 01 Louny.

 

Co se stane když si nevyzvednu objednávku na dobírku?

Pokud chcete objednat box na dobírku, prosíme, abyste zvážili tuto alternativu pro případ, že by mohlo dojít k následnému nepřevzetí zásilky.

Každé objednávky si opravdu vážíme. Každý box pro vás ručně skládáme a balíme a dáváme mu všechnu péči, kterou si zaslouží. Proto nás pak velice mrzí, když si box nevyzvednete a naše práce tak přijde v niveč.

Jen pro vaší informaci - expedice jednoho boxu obnáší:

  • objednané zboží vyrobit, zkompletovat a zkontrolovat před odesláním
  • připravit veškeré dokumenty, spotřební balicí materiál
  • vyrobit vám přání na míru vašim požadavkům
  • objednat dopravce a vystavit daňové doklady
  • objednávku pečlivě zabalit a připravit na expedici

Pokud si zásilku nepřevezmete a ona se nám vrátí zpět, tak dochází k nárůstu našich nákladů nejen o zbytečnou práci uvedenou výše, ale následně ještě o rozbalení (vyhození obalového materiálu), vyhození přání, které už se nedá použít pro jiného zákazníka, kontrolu zboží před jeho vrácením do skladu a následné storno daňových dokladů, které byly již vystaveny. Velké eshopy takto ztrácí miliony korun ročně, menší firmy to může poškodit až fatálně. Jedna nevyzvednutá objednávka znamená také určitou zátěž pro životní prostředí. 

Jelikož jsme v takovém případě situaci nezavinili, musíme přenést tyto zbytečně vytvořené náklady na vás, a zaslat vám fakturu na úhradu poštovného. Věříme, že tento krok vzhledem k řečenému chápete.

Pokud byste měli nějaké pochybnosti o tomto našem postupu, tak vězte, že se plně opíráme o současnou právní úpravu, citujeme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:

ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
“Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.”

Nepřevzetí zásilky tudíž NENÍ odstoupením od smlouvy, nýbrž její faktické porušení.

 

Od našeho e-shopu i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout. Pokud k tomu nedojde, máme 2 možnosti, jak situaci vyřešit:

1. Došlo k nedorozumění a vy stále o objednávku máte zájem:

V tom případě nás, prosím, kontaktujte. My vám pošleme údaje pro platbu předem a objednávku velmi rádi znovu zašleme. Cena objednávky bude ovšem navýšena o přiměřenou kompenzaci za předchozí nevyzvednutou zásilku.

2. O objednávku skutečně nemáte zájem:

I když nás tento stav skutečně mrzí, tak se jím musíme zabývat. Ta situace je ovšem poněkud komplikovanější. Jak píšeme výše - nepřevzetí zásilky neznamená, že došlo ke zrušení objednávky nebo k vašemu odstoupení od kupní smlouvy. Jediné, co se v tu chvíli stalo je, že došlo dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový) k porušení kupní smlouvy z vaší strany.

Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.

Pokud tedy nedošlo k písemnému či telefonickému kontaktu s naším eshopem a k nastavení jiných parametrů objednávky (žádost o změnu či stornování objednávky) – a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě, má náš eshop dle zákona právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tzn. od vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, neboť došlo k porušení kupní smlouvy.

Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době – vyhnete se tak komplikacím.

Pokud si budete přát tuto platbu provést jiným způsobem (kartou nebo jinak online), stačí nás kontaktovat.

 

Pokud nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:

Porušení platné smlouvy lze řešit následujícími třemi způsoby:
1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
2. Soudní cestou.
3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného.

Body 1 i 2 jsou zdlouhavé, nikterak příjemné, zato velmi efektivní. Bod 3 je pro Vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.